تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ...
متن دلخواه شما
به دنبال کسی جامانده از پرواز میگردم مگر بیدارسازد غافلی را غافلی دیگر …
پنج شنبه 30 آذر 1391 ساعت 20:56 | بازدید : 1211 | نوشته ‌شده به دست ملک محمد درتکیده | ( نظرات )

 تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا عشق دروغی در آن نیست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا تجربه کردم ...

تنهایی را دوست دارم زیرا خداوند هم تنهاست ...

تنهایی را دوست دارم زیرا....

در کلبه تنهایی هایم در انتظار خواهم گریست و انتظار کشیدنم را پنهان خواهم 

 

همیشه در حالی که   

 

یه عالمه حسرت توی دلت  بیخ گلوت چسبیده  

 

یه عالمه اشک توی چشماته

یه عال

مه حسری دلت تلنبار شده

 

باید بگی : خب... خدافظ

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 





:: برچسب‌ها: تنهایی را دوست دارم زیرا بی وفا نیست , , , ,
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین عناوین مطالب